ספק רשמי של
כוחות הביטחון
משלוח חינם

מעל 150 ש"ח

פק”ל פארם – כן יש דבר כזה!

מהו פק”ל ?

ראשי התיבות של פק״ל הן בעצם פקודות קבע ללוחם. ציטוט צבאי: “משמעות הדבר היא ציוד שחייב להימצא על הלוחם בכל רגע וזמן נתון, ובלעדיו הוא לא יכול להילחם בשדה הקרב”.

 

לרוב אתם תשמעו שאומרים, פק”ל קפה הוא סלנג ישראלי שמקורו אצל חיילים המתאר ערכה להכנת קפה בשטח. הביטוי פק”ל הם ראשי תיבות: פקודת קבע לוחם. שימש לציון הציוד האישי של הלוחם. הערכה כוללת פינגאן, גזייה, מצית, קפה, סוכר, כוסות, כפית,בקבוק מים ויכולה לכלול פריטים נוספים. פק”ל הקפה נפוץ מאוד בקרב חיילי צה”ל, ובפרט אצל משרתי מילואים, אך גם בקרב תרמילאים ומטיילים ככלל.

 

רשימת הציוד שכדאי שתכירו ושיהיו אצלכם בתיק:

  • גלח”צ – גילוח (פנים) צחצוח (נעליים)

סכין גילוח וקצף גילוח או מכונת גילוח.

ערכת צחצוח נעליים הכוללת מברשת ומשחה בצבע הנעל ,יש ערכות מתקדמות הכוללות פליז ומבריש.

  • אפטר שייב – מוצר גילוח חובה לכל חייל שמתגלח באופן קבוע, מעבר ליכולות החיטוי שלו, אפטר שייב גם מזין את העור בלחות מוגברת ומשאיר אותו רך ונעים. בנוסף, הוא גם מקרר ומרגיע את העור לאחר החיכוך והלחץ שהופעל עליו במהלך הגילוח. בחירת המוצר הנכון עבורכם תלויה בסוג העור שלכם.
  • דאודורנט – לא משנה אם זה קיץ או חורף 90% מהזמן יהיה לכם חם! ככה זה בישראל.

הפריט שלא אפשר לוותר עליו הוא הדאודורנט, כל אחד ומה שהוא אוהב, קחו בחשבון שבמדים הוא הולך לעבוד שעות נוספות.

  • מברשת שיניים – עדיף רגילה, לא תמיד יש מספיק נקודות חשמל בשירות ועם הקצת שיש כולם מנצלים אותה עבור טלפונים, במיוחד בשטח. למי שמעדיף חשמלית אז מומלץ לחפש מברשת חשמלית עם סוללה חזקה לפחות שבועיים עבודה ללא טעינה.
  • שמפו – עדיפות על שמפו שלא עושה לכם אלרגיה ושהריח שלו מזכיר לכם בית.
  • סבון גוף – עדיפות על סבון שהוא גם גל רחצה גם שמפו וגם מרכך (גם ככה סוחבים הרבה אז לפחות שיהיה לזה מספר שימושים). אנחנו עפנו על ג׳ל לגבר 3 ב 1 אקס אנרג’ייזד – אולי אתם אנשים של בוקר. אולי אתם אנשים של לילה. זה לא משנה … אף אחד לא מתעורר אחרי שינה באופן מושלם. סבון גוף 3 ב 1 של אקס Energised הוא התשובה. ניחוחו הטרי ביותר מפציץ את הבוקר ומשאיר את עורך בצורה מדהימה נקיה ומלאה ברעננות. אנחנו לא יכולים להבטיח שזה יקל על ההקמה שלך מהמיטה. אבל זה ייתן לך את המקלחת הטובה ביותר שקיימת אי פעם. הניחוח הטרי של סבון גוף אקס לא רק מנקה את עורך בצורה עמוקה. זה מנקה את הנפש בצורה עמוקה.
  • משחת שיניים – חייב להיות בטעם טעים, אחד הדרכים לנקות את המימיה היא בעזרת משחת שיניים, אתם לא הייתם שותים ממיה שהטעם שלה לא טעים. אנחנו ממליצים על מנטה מרענן או לימון.
  • לנשים בלבד – מוצרי היגיינה נשית

זה אומנם לא קשור לפארם אבל מגבת לפנים ומגבת לגוף חובה!

 

שתפו את הפוסט

מאמרים מומלצים
תוכן עניינים