ספק רשמי של
כוחות הביטחון
משלוח חינם

מעל 150 ש"ח

על איזה ציוד אסור להתפשר לקראת הגיוס לצה”ל?

טרם הגיוס שלכם לצה”ל חובה שתהיו מודעים לאותו ציוד חובה אותו יש להביא ביום הגיוס שלכם. במאמר זה נספק לכם טיפים חשובים ורשימה של הציוד הבסיסי והחשוב ביותר אותו תביאו אתכם ליום הראשון בצבא הגנה לישראל. הבה נתחיל.

טיפים להתחלה – כי זו הפעם הראשונה שלכם..

  • אריזה חכמה – ראשית כל חשוב שתיקחו בחשבון שאין באפשרותכם לדעת מראש מתי תצאו הבית לראשונה ולכן חשוב שתארזו תיק לשבועיים שלושה. הציוד עליו אנו ממליצים הוא ציוד לתקופת זמן זו.
  • סימון חכם – חשוב שתסמנו את הציוד שלכם על ידי כתיבת השם המלא שלכם ואת מספר הטלפון שלכם. הדבר האחרון בו תהיו מעוניינים הוא שייקח זמן למצוא את התיק שלכם או שמישהו אחר ייקח לכם את התיק בטעות.
  • ייבוש מהיר – אל תחסכו על ציוד תרמי ועל מגבות לייבוש מהיר וכמובן תמיד הקפידו לתלות את הבגדים אותם אתם מכבסים או המגבות בהן אתם משתמשים בחוץ וזאת על מנת שתייבשו מהר ולא יתפסו עובש.

ציוד חובה – אל תצאו מהבית בלעדיו..

  • טלק ומשחות – הדבר הראשון והחשוב ביותר עליו אין לוותר הוא הטלק לנעליים. מהר מאוד תמצאו את עצמכם שופכים שכבה של טלק בנעלי הספורט והנעליים הצבאיות שלכם, שכן הטלק מסייע בייבוש הזיעה בכפות הרגליים. דבר שני אותו יש להביא הוא משחה המיועדת לשפשפות. משחה זאת תשרת אתכם נאמנה.
  • אולר – אולר מסוג ‘לדרמן’ המשלב מגוון רחב של כלים שימושיים יהיה הקנייה החכמה ביותר.
  • משקפיים – אם אתם משתמשים במשקפיים, תמיד חשוב שתדאגו לקנות לכם זוג נוסף אשר ישרת אתכם במקרה בו המשקפיים שלכם ישברו בצבא.
  • עזרה ראשונה – אמנם בכל מרפאה צבאית קיים ציוד עזרה ראשונה, אך מהר מאוד תבינו שלא תמיד ניתן להגיע אל המרפאה בזמנים הרצויים לכן ולכן הרעיון הטוב ביותר הוא לקנות ערכת עזרה ראשונה אשר תשרת אתכם במיידית עד אשר תוכלו להגיע אל המרפאה.
  • שעון – קחו בחשבון שבעת הטירונות לא תוכלו להסתובב עם הנייד שלכם ולהסתכל כל הזמן על הצג ולכן חשוב שיהיה לכם שעון באמצעותו תוכלו לדעת מה השעה המדויקת ולהפעיל את הסטופר במקרה ואתם נדרשים לבצע מטלות מסוימת תוך פרק זמן מוגדר.
  • כסף קטן – אל תוותרו על מטבעות, שכן אלו ישרתו אתכם רבות לקניית שתייה וחטיפים באם השק”ם סגור או רחוק מהמקום בו אתם ממוקמים.
  • נעליים – כאן חשוב לקחת בחשבון שני דברים. הראשון הוא שנעלי ספורט המותאמות לצבא, כמו למשל נעלי מיזונו לגברים שישרתו אתכם במד”סים בצבא. דבר שני הוא שבמקרה ותקבלו פטור מנעלי צבא וזאת מסיבה רפואית, נעלי הספורט יהיו הנעליים אותם תנעלו ולכן חשוב שתבחרו אותם בקפידה.

מלבד כל אלו חשוב שתרכשו תרגיל גב המותאם לצבא, חולצות דריי פיט וחולצות בצבע ירוק ולבן, הלבשה תחתונה, גרביים מנדפות זיעה, טואלטיקה, ערכת גילוח וצחצוח נעליים, מצעים, סיכות ביטחון, ערכת תפירה, מטען, מכנסי ריצה ונעלי ספורט וכמובן שלא לשכוח להביא אתכם ביום הגיוס את המסמכים הנדרשים. גיוס נעים!

שתפו את הפוסט

מאמרים מומלצים
מידע
מועדון בהצדעה – כל מה שאתם צריכים לדעת

מועדון בהצדעה הינו מועדון שנוסע על מנת לשרת חיילים משוחררים ומשרתי מילואים פעילים. מטרת מועדון בהצדעה היא להעניק הטבות ייחודיות ובעלות ערך כלכלי רב לחיילים

תוכן עניינים