ספק רשמי של
כוחות הביטחון
משלוח חינם

מעל 150 ש"ח

קרביים? כך תתמודדו עם יבלות ברגליים וציפורן חודרנית

הכנה לצו ראשון מבית מיי ארמי

גוף האדם מכיל הרבה נסתרות וגילויים סודיים, מה שכן, מדובר על יצירה מושלמת, מופלאה, של בורא עולם. במהלך השירות שלכם בצבא אתם מאמצים את הגוף את המקסימום, עכב זאת, נוצרים תופעות לוואי – בעיות עור, כשיי נשימה, ציפורן חודרנית, ואפילו יבלות ברגליים. ללא ספק, מדובר בבעיות מציקות מאוד. לשם כך כתבנו את המאמר הבא, אז כיצד ניתן להתמודד עם יבלות ברגליים וציפורן חודרנית? מיד תגלו.

ציפורן חודרנית – טיפולים יומיומיים עוזרים

ציפורן חודרנית היא תופעה או תרחיש אשר מתואר כגדילת הציפורן של היד או הרגל בצורה לא טבעית. כתוצאה מכך, הציפורן פוגעת בעור הרגיש של כף הרגל או היד, בעקבות זאת עלולים להיווצר כמויות דם, כאבים פשוט נוראיים, ותופעות נוספות ולא נעימות כלל. אז כיצד מתמודדים עם ציפורן חודרנית? לפני הכל, וודאו שאתם מבצעים טיפולים יומיומיים ושמרניים. כדאי ומומלץ לגזור את הציפורן בצורה נכונה, לשים את האצבע הנגועה במים חמים למשך 5 דקות ולסבן היטב את המקומות, יש לחזור על הפעולה ברמה היומיומית. בנוסף, הפתרון הטוב והאידיאלי ביותר להתמודדות עם ציפורן חודרנית היא משחה אנטיביוטית. משחה אנטיביוטית הכוללת סטרואידים וחומר פעיל תעזור לכם למנוע זיהומים עתידיים ותעזור לכם בהתפשטות. לחילופין, ניתן לבצע פדיקור רפואי מקצועי, אם אתם חיילים ניתן לבצע פדיקור רפואי בתל אביב לחיילים.

יבלות ברגליים – כיצד מתמודדים

יבלות ברגליים הם סוג של עודפי עור אשר נוצרים עקב התפתחות של לחץ, חיכוך, או בעקבות זיהום מסוים. היבלות גורמות לכאבים עצומים ומקומיים, לקושי בהליכה או בריצה, ולהתנהלות בסיסית ויומיומית. ללא ספק, יבלות ברגליים הם דבר לא נעים, הם נפוצות בקרב אנשי צבא וקרביים. אז כיצד מתמודדים עם יבלות קשות ברגליים? למעשה, ישנם כמה דרכים: הראשונה, טיפול בלייזר מאובחן באמצעות קופות החולים. השנייה, הסרת שורש היבלות באמצעות רופא מומחה. השלישי, טיפולים באמצעות חומצה או חנקן נוזלי. בנוסף, ישנם טיפולים טבעיים שעוזרים להצטברות יבלות ולהסרתם בצורה אפקטיבית. אז כיצד ניתן למנוע יבלות בכף הרגל? באמצעות 3 כללים בסיסיים – נעילת נעליים מתאימות ונוחות, גרביים איכותיות וטובות, ומנוחה רבה. אלה הם שלושת כללי הברזל שהופכים את התופעה לקלה הרבה יותר.

*שני סוגי הבעיות ניתנות לטיפול טבעי כדאי ומומלץ לקרוא על השיטות באינטרנט, בחיפוש בגוגל.

לסיכום – בשורה התחתונה

אלה הם שני התופעות והתרחישים שאנשים פרטיים ואנשי צבא צריכים להתמודד איתם מפעם לפעם. במאמר זה, סיכמנו את שני התופעות והפתרונות הטובים ביותר אליהם, כדאי ליישם תחזוקה ברמה היומית. ללא ספק, מנוחה טובה, מים חיים ונעימים, ותחזוקה יומיומית הם אלה שיפחיתו את הצטברות הבעיה. שימו לב: מאמר זה לא מהווה תחליף להתייעצות עם רופא מומחה, כדאי להתייעץ עם מומחה בהתאם לבעיה. במקרים מסוימים, אם המשימות והטיפולים לא עוזרים ורק מחמירים את הבעיה, כדאי להתייעץ וללכת לביקור רופא פרטי, זה עדיף ומומלץ יותר. מקווים שהצלחנו לעזור, בהצלחה בהמשך.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט

מאמרים מומלצים
מידע
מועדון בהצדעה – כל מה שאתם צריכים לדעת

מועדון בהצדעה הינו מועדון שנוסע על מנת לשרת חיילים משוחררים ומשרתי מילואים פעילים. מטרת מועדון בהצדעה היא להעניק הטבות ייחודיות ובעלות ערך כלכלי רב לחיילים

מידע
דרגות בצה”ל

דרגות בצהל הן סימן היכר וסוג של תעודת זהות שמעידה על ותק החייל בשירותו הצבאי. יש מגוון רחב של סוגי דרגות, החל מדרגות שמיועדות לשירות

תוכן עניינים